Girls just wanna have life, laugh, and yes, muscles.

maanantai 1. helmikuuta 2010

010210


Sunnuntai: Vetävät
1. Mave x4 (80kg)
2. Kulmasoutu vastaotteella x4
3. Räkkileuat x4
4a. Hauiskääntö vinopenkillä KP - 4b. Takaolat ristitaljasta x4
5a. "GHR" selkäpenkissä - 5b. Hammerhauiskäännöt KP x3
+ 15 min kuntopyörää

Eli sunnuntaina päästiin Maaritin kanssa treenaamaan yhdessä ex-kotipaikkakunnalla, samaa treeniä ei kuitenkaan tehty. Minulla siis vetävien jumppa. Mavessa en painoja nostanut mutta tein muutamia toistoja lisää. Räkkileukoja vedettiin ihan kyykkyhäkissä, ei ollut mitkään parhaat mitoitukset mutta paremman puutteessa ok. Lopuksi Maarit vielä näytti tekniikan jolla on tehnyt selkäpenkissä takareisiä, eli vähän niinkuin GHR:n tyyppinen liike, hyvinhän se otti kun keskittyi, ja samalla etureisistä sai kuona-aine kertymiä liikkeelle sen verran ilkeästi ajoittain niihin painoi.

Sunnuntai aamuna aikaisin oltiin myös aamukävelyllä, jota tehosti mukavasti yön aikana satanut lumi!


Maanantai toi tullessaan taas hieman uusia dieettijuttuja, ja yksi niistä oli viikon yhden salitreenin jakaminen kahteen osaan. Tänään siis työntävät seuraavanlaisilla jaoitteluilla:

Maanantai, treeni 1: Rinta, pohkeet
1a. Penkki KP (25kg) - 1b. Pohkeet vaakahackkissa x4
2a. Vinopenkkikone - 2b. Pohkeet seisten x4
+ 15 kävelymattoa

Noiden painoliikkeiden päälle tein vielä muutaman sarjan punnerruksia ja dippejä (lattialla).

Maanantai, treeni 2: Olkapäät, ojentajat
1a. Pystypunnerrus smithissä, ilman selkänojaa - 1b. Ranskalainen KP, seisten
2a. Pystysoutu taljasta, paksutanko hammerkahva - 2b. Ranskalainen tangolla, maassa
+ 15 min kävelymattoa

Ensimmäistä kertaa testasin tuollaista olkapää kuntopiiriä tuossa treenissä, ensin hieman liikkeiden "kuivaharjoittelua" ja sitten rundi läpi 3 kertaa, ihan mini palautukset oli välissä. Valitsin 8 kilon käsipaino/painot ja ensi kerralla saa kyllä ottaa hieman lisää painoa. Mutta oli tehokkaan tuntuinen ja tosi mukavaa vaihtelua!

Tänään aamulla ja aamupäivällä oli taas jotenkin synkät fiilikset mutta iltaa kohden tapahtui jokin piristyminen, josta olen hyvin kiitollinen mistä se sitten ikinä johtuikaan :). Jatketaan harjoituksia!

-E

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Näyttää aika mielenkiintoiselta tuo olkapää-rääkki :o)
testiin!!
Olen tehnyt pystysoutu-pystypunnerrus (tyyliin rinnalleveto-ylös työntö) liikettä tangolla,keskittyen että olkapäät vetää ja työntää. Se on sama (saman tyylinen) kuin tuossa videossa on eka liike!
Yllättävän raskas ;)

Tsemppiä treeneihin !

Maaret

emr kirjoitti...

MOI! Kannattaa kokeilla, saa kätevästi lisättyä kulutusta tollaiseen muuten lyhyeen pyrähdykseen ;)! Joo eli oot tehny perus clean and press:iä, pitäisi itsekkin opetella se!

Isot tsempit sinnekkin ;) <3

Jonna1983 kirjoitti...

Ai GHR kera selkäpenkin on rantautunut sinnekin? :D Pitänee Maaritille näyttää entistä parempi tekniikka niin Maarit voi sen sit sullekin näyttää :) EN kerenny sitä vielän näyttämään..

Kiva kun laitoit noin paljon kuvia! Ja vois tosiaan tota olkapääsysteemiä joskus kokeilla, vaikutti aika mielenkiintoselta!

emr kirjoitti...

Morjes! Juu, oon kerran kokeillut yhtä toista tekniikkaa selkäpenkissä joka oli mulle liian raskas ;P. Ja tottahan mä kuvia laitan kun niitä vaan saa otettua ;)!

map kirjoitti...

Mä sain kans postia että vois tota kokeilla..tismalleen saman videon..:D Uskomatonta mutta totta (ei nyt niinkään yllättänyt;))TOSI HYVÄT KUVAT MUUTEN!:D

Ninnu kirjoitti...

Ton videon treenihän menee kivasti myös kahvakuulalla... ;) Sopii ne liikkeet siihen...tempaus, etuheilautus jne...

emr kirjoitti...

Maarit: aijaa, hirveen yllättävää että meille nyt näin kävi!? nimim.69,9 kg.

Ninnu: Hellou! juu kyllä varmasti onnistuu kahvakuulillakin, mutta jos haluaa olla rebell ja true bodari niin ei koske kahvakuuliin ;P.