Girls just wanna have life, laugh, and yes, muscles.

maanantai 7. syyskuuta 2009

070909-part2.

Mmm, menin mä sinne salille eilen vielä illalla uudestaan. Oli kyllä hauska päivä, pystyin treenien välissä nukkumaan pari tuntia, oikein urheilijan elämää. =)
Selkä
1. Kulmasoutu tangolla, vastaote: 40kg/x, 50kg/x,10,7
2. Hammerleuat, sininen vetokumi: 3,3,3,3,3
3. Yhd. käden t-kulmasoutu, kaitteessa: 10kg/x,7, 12,5kg/5,5
4. Ylävetokone "väärinpäin" x2
Haastava tuo yhdenkäden kulmasoutu t-soutu laitteessa. Kyllä huomaa puolierot, suosittelen kokeilemaan! Itselleni yhdenkäden soudut oikealla kädellä ovat haastavampia, ranka (tai mikä ikinä) ei kierry yhtä hyvin kuin vasemmalle, vaan liikkeestä tulee helposti sellaista epäkkäällä repimistä.
Tänään kuvissa middleweight kehonrakentaja Elena Sphortun. Ihan mieletön rakenne. Linjakas varmasti sanana kuvaisi häntä aika hyvin. En ole mikään vatsa-reisi posen ylin ystävä (eli: niitä ei näe usein hienosti tehtyinä) mutta hänen tekemänään sekin näyttää hyvältä!
Kuvat on tämän vuoden Arnold Amateurista (MD), kilpaili Sallan (Kauranen) kanssa samassa sarjassa, voitti sarjan. Olen yrittänyt neidon vapareita katsoa mutta musiikkivalinnat on niin karmeita että on jäänyt siihen 15 sekunttiin :D (joo saishan ne äänet pois).



-E

2 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Mä oon niin samaa mieltä ton Elenan vaparimusiikeista! Oon kattonut niitä, mut ilman ääniä kiitos! Tosin silloin katsominen ei oo ihan sama asia kuin musiikin kanssa...
Kiva, et oot pystynyt viettään tollasta täysipainoista treenielämää. Maksaiskohan joku mulle reilulla kädellä työttömyyskorvausta, jos jäisin vaan kotiin ja keskittyisin saliin...

emr kirjoitti...

Joo varmasti maksetaan kun laitat syyks että haluun vaan jumppailla.. ;D

Jep, karmivaa musiikkia!!